Monday, March 11, 2013

Beat boxing 初體驗


剛上了第一堂的beat boxing. 

哇, 好難!  我們幾個邊學邊覺得好有挫敗感! 

其他同學仔好快的就做到, 我們幾個就搞來搞去也發不到k音.  明顯的我們實在太頹, 一點準備功夫也沒做就去上課!

Beat boxing跟我預期有點不同, 即事前我不知道是這樣的hip hop, 咁yo囉!   導師當然好利害, 一beat box即刻成個人型晒, 好正!  有個女同學beat box得好有型, 希望我也好快可以!

繼知道我不能好好控制我的腿, 原來我也控制不到我的咀部肌肉!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...