Friday, April 5, 2013

失敗

最近弄的東西尤其甜品蛋糕常失敗!

(其實主菜都有整下, 只是無失敗到不能吃.  嘻!)

唯有再接再厲!  繼續努力, 試多幾次應該會ok!

不知那些入廚高手是不是一來就上手呢?  看到人家美美的廚房筆記就好生羨慕. 

我的製成品賣相還很不濟...... 

我想是要有點天份, 是失敗過就知道"呀, 原來咁唔得架喎."  不試過真不知道好些steps少少的不同就有大影響!  現在其實我有點像做實驗, 試這試那看看怎才成功.  我的common sense又異常缺乏, 失敗是想當然的了. 

芝麻糊用粘米粉還是未能成功起糊, 其實友已經告訴過我粘米粉是很難起糊, 誰叫我在網上找到食譜用粘米粉就去買了, 下次要試用粘米.

日式芝士蛋糕失敗了兩次, 於我好難控制火候, 又要隔水蒸, 我有點輪盡.  一次得一半熟, 一次得上半部好實, 底小部分還是未得.  還以為很容易呢. 

跟友談起這, 幾個人的反應都是"咩是日式芝士蛋糕?" 解釋了是伊滕家那種之後, 全部人的反應都是"哦, 我不吃那種."   嗯, 原來很多人不喜歡吃, 怪不得現在我只在我家附近的超市見到這蛋糕.

有個晚上跟另一食譜焗芝士蛋糕, 味道除稍為過甜, 質地口感ok, 也算易控制, 正在想著"呀, 外邊橫風橫雨, 我在家焗蛋糕, 嗅著烘焙的味道真正!"的時候, 邊打candy crush的人沒想到蛋糕會發得那樣高, 個面燶左!  下次要擺低一格.

有次整muffin就個樣ok, 但隔天吃時變了石頭一樣!  又失敗了......
 

6 comments:

  1. 你整咁多嘢,家中多唔多人幫手食呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔多架, 我自己住的. 我煮的份量都偏少其實, 或者係我食得多! 蛋糕就會分幾日食或有時俾屋企人. 嗯, 可能好快變胖!

      Delete
  2. 失敗乃成功之母,加油、努力!

    ReplyDelete
  3. 我覺得muffin好難做得好食, 即日食還好, 隔日就變硬. 所以我用戚風麵團倒入小杯扮 "muffin".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello mmelo! 哈, 你個方法又幾好喎!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...