Tuesday, April 2, 2013

談開倉

說到開倉, 原來我之前沒到過開過倉, 頂多是十幾年前I.T.大減價會去排隊趁熱鬧.  主要是因為當時的男友好喜歡逛街shopping, 那時的主要拍拖節目就去行街睇衫, 分開了之後我應該沒有再去過, 連I.T.咭都取消了好多年. 

時裝品牌的開倉完全沒到過.  我直覺覺得我在開倉大特賣時都是不會買到衣衫同鞋的, 看到一大堆人一大堆貨時我會沒心機細看的.  也可能是因為沒門路也不大留意這些, 通常都不會知道何時有筍貨呀減價呀的事情.
 
近來有一次是在中環本是想跟同事趁午膳去八下都因時間限制沒得入內.  仲好, 慳番! 

想不到第一次到開倉是給了廚具!  哈!  這次經驗還不錯, 頂多是排了五分鐘隊, 也有好多空間給你細看.  可能是選廚具比較簡單, 用途也比較實際, 要考慮的都是尺寸顏色, 我覺得ok, 起碼我會想下次再去, 尤其知道很多貨都是開倉才有. 

又.  我呢廚房知識鍊貧乏, 看到好些產品都不知用來做啥.  後來多看了多問人才知道用途, 自己真不識貨呢!  好在現在才知道, 否則肯又敗多幾樣回家!

新認識的朋友仔說上次的安排好不濟, 今次進步多了.  朋友仔說我自己一個去是很蝕底, 該找他或朋友相伴.  哇, 我也想他會陪我去, 那些煲呀pan呀焗盤呀重到死, 但可想像他如果在場時會是一副怎樣的表情囉! 

4 comments:

  1. 哈,妳玩煮飯仔玩到好上癮了^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 上晒癮!!! 雖然常失敗, 但又幾好玩!

      Delete
  2. 如果你有睇我以前的網誌,我去過一千零一次開倉!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...