Monday, April 15, 2013

日式咖哩牛肉粒飯


友知道我買了鑄鐵鍋後, 不斷叫我快點試下炆嘢, 話超級正.  (正確來說, 我未買, 她已經常在力讚!) 

erh...炆嘢呢, 我只想到炆牛腩,  唯有google啦.  看著看著就找到這個日式咖哩牛肉飯食譜, 好似幾好喎.  我又一向愛吃日式咖哩.  就用這個試做第一個slow stew! 

又真係好好味喎!  肉夠淋又夠入味.  調味就不關我事啦, 買現成的, 我加了點牛奶及負責咖哩汁的濃度.  今次買的是中辛, 完全沒有辛, 下次買大辛.  

洋蔥完全消失了, 下次切大片些.   

嗯, 買的時候呢, 覺得這個鍋大小適中, 現在呢, 我已經在想幾個月後要買個大些的了.  (又買! 好過份!)


4 comments:

  1. Replies
    1. 哈, 未有細路仔喎. 係引我自己!

      Delete
  2. 你廚房空間一定不小,可放很多用具(記得你買了不少)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想個廚房可以大些呀, 事實是超細! 成日要執拾, 又好多用具放了在廳呢!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...