Thursday, August 22, 2013

應節

前天忘記了是七月十四.  因一直沒外出, 沒留意, 直到在FB看到友說到街上的情況時才想起.

等我寫篇應節先, 雖然遲了.

是我的親身經歷呢.

去年七月頭和他到了北海道旅遊.  頭一二天我們先到札幌.  酒店房間是兩張單人床.  第一天晚上可能有點不習慣酒店的床,  很久才入睡, 也不算睡得安穩.  到第二天早上, 應是八時左右, 我醒來張開眼, 看到天亮了,  那時剛好是向著他的, 我看到他還在睡, 就打算轉身再睡, 就在那刻我發現自己控制不到我的身體!  不能郁動!!!!  想開聲叫他但又發現自己張大口但卻不能發聲!!!!

那刻超害怕呢!  第一次遇上這情況呢!

幸好能看到他, 心是鎮定點, 也因為幸好是天亮了, 要是半夜肯定更驚!  那刻就是想著"哇, 一大早喎, 沒理俾嘢責卦?  無咁猛呀? 無理由卦?"

想著想著, 又看看他.  心想"點算呢?應該只是我自己責住自己太耐啫, 肌肉暫時郁唔到啫....."  然後突然就好像被解穴一般, 突然身體就能郁動了!!!

哇!  真係咪話無嚇親!

然後我好像就起床了.   那天都是有點呆呆的.

我應該完全沒跟他提起過這事!  在當時他一睡醒有點落床火, 也可能我自己不想自己嚇自己嚇他, 不想提起呢, 因為還要住多一晚.  在當地沒提, 回港後也沒有提過.

自己也本來不大記起這事, 可能剛回來時有跟人提過, 直到有次飯局, 不知何故我們吃飯中談起靈異事件時我就想起這經歷了.


6 comments:

  1. 乜嘢叫做「落床火」?同「上床火」一唔一樣?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 「上床火」未聽過喎, 咩來架? 「落床火」係剛瞓醒, 尤其被人叫醒, 忟忟憎, 心情不大好.

      Delete
  2. 哈哈,「上床火」咪就係好有「上床」嘅火囉^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻, 哈, 你實成日好有呢種「火」啦!

      Delete
  3. 落床火,第一次聽,好得意嘅講法。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔記得係邊到聽返來, 好耐了. 我覺得形容得好好, 嘿嘿.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...