Thursday, May 9, 2013

土匪雞翼


我好喜歡吃雞翼. 

媽媽以前常煮蠔油雞翼.  後來就沒了.  不知何故.  哈, 我的記憶力真的不濟!

以前也會煎下雞翼, 但常會煎燶或唔夠熟.  控制火候還是未到家, 現在也常會煎燶嘢. 有了焗爐呢, 我就沒再煎雞翼了,  都是焗, 哈哈, 焗方便好多呢, 又唔怕燶, 又好味些, 又好像少點油.

好喜歡吃譚仔的土匪雞翼, 的確是一流!  那種麻辣是有層次的.  耐不時會想去吃.  好貴呀其實, 六蚊一隻喎!  又不斷加價. 

網上找到好些土匪雞翼做法, 試過兩個食譜, 大少奶這個好味些, 雖然跟譚仔的還是有點不同, 但都夠好味了, 可能是用的孜然粉不同吧. 

改了少少.

雞翼   8隻
孜然粉  2茶匙
生抽    2茶匙
老抽    半茶匙
糖       2茶匙
鹽       1茶匙
五香粉   1茶匙

辣椒粉   1茶匙
紹酒     1茶匙
栗粉     1茶匙
蒜頭3粒切片
麻油少許

200度皮向下焗10分鐘, 拿出來反轉加芝麻, 再焗10分鐘.

4 comments:

  1. 妳幾時會煮埋雲南米線呢?

    ReplyDelete
  2. 這個我一定跟住焗!
    你有冇買磅呀、量杯、量匙等的東東?重不重要?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個堅好味! 辣椒粉可加可減. 哈, 我一決定要整嘢食就買了, 真係成日都要用. 整蛋糕麵包一定要有磅, 量杯量匙就煮餸實要用.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...