Sunday, May 19, 2013

榴槤

想食榴槤好些日子了, 不知何故去年家附近的超市明明有散裝售賣, 今年卻遲遲未見.  去年我有時會買一pack回家慢慢嘆!  感覺超滿足!

有間超市就有整個的賣, 但我沒可能買一個回家, 一來份量太多, 二來我沒法自己開.  平常去的那個街市好古怪的沒榴槤賣, 不知是否味道太強, 怕趕走外國客.

回媽媽家吃飯前就想起不如叫媽媽買榴槤一同吃.  姐知道我想就特別的走了幾處地方才買到, 感謝! 

不過呢, 我在吃時, 媽媽就數著我吃多少, 看到我吃第三舊時,就說"別吃了, 你會流鼻血呀!"
榴槤腳呢, 真的認識不多, 不吃的佔大多數, 只有幾個朋友同愛吃, 跟他們一同去吃榴槤甜品最開心!  還試過一次我跟朋友買了木榴槤去公園吃!

4 comments:

  1. 有冇真係試過食到流鼻血先?

    ReplyDelete
  2. 榴槤好食到忍唔到口架!我怕肥,上年只食過一次,今年母親節買了個靚靚的孝敬阿媽,哈,我食得仲多:p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...