Sunday, May 5, 2013

滑滑豆腐花


不在家自製過, 沒想過是這樣簡單! 

我第一次是失敗了, 豆漿煲得不夠滾又不夠高撞下, 只得一半凝固!.  自己沒天份, 第一次嘗試多是失敗的. 

以下是網上找到的做法.

豆漿400ml
石膏粉1/2茶匙 
粟粉1/2 茶匙
凍滾水1茶匙 (看到有人說用豆漿, 成品會少點出水, 下次會試)

做法
1. 將石膏粉, 粟粉及凍滾水撈勻

2.
煲滾豆漿, 以半尺高距離撞入石膏粟粉水中 (撞入豆漿前, 石膏粟粉水必需攪勻一次)

3.
碗頂冚上乾布(我用廚房紙巾, 沒乾布, 家中只有毛巾!) 再加上煲蓋, 靜止10分鐘即可凝固 (蓋布作用: 吸去倒汗水
)

4.
食前畢走表面泡沫, 隨意加入適量黃糖食用即可 (我弄沒有泡沬, 不知正不正常, 又沒黃/紅糖, 顏色不夠靚)

這次我用了豆腐主義, 人們說這品牌及壹品豆漿造出來效果最滑.

外出吃時我愛加薑糖水, 感覺欠了一點點, 但能自己在家弄又簡單就已經很好了.  

 

6 comments:

  1. 乜唔係用黃豆磨出嚟嘅咩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 黃豆磨出豆漿再變豆腐花.

      Delete
    2. 我又要講,睇你整嘢食,真係冇嘢係唔可能架!你真係好有整嘢食天份!

      Delete
    3. 呢句似係取笑多啲呀!!!! 哈哈, 只係我見到人整我又整下咁.

      Delete
  2. 你呀你,真心讚你架!

    係呀,你好唔好取消咗留言驗證呀?以前有網友(佛爺)教過,在設定上揀十四天前的要得網主同意才出留言,好似幾好用,不如你又試下:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈, 多謝你讚我呀. 噢, 我真係唔知我有留言驗證喎! 我去搞搞佢先.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...