Wednesday, May 15, 2013

談淘寶

第一次的淘寶經驗呢, 說實在落訂單時的確很興奮, 因實在有太多漂亮東東.  對著什麼都有得賣的地方, 會自然想到"呀, 這個有用喎, 之前找不到/沒看過/沒看到漂亮的."  自自然然由買小小到買了一堆.  不過都是用得到的東西. 

第一次沒經驗是覺得有點麻煩, 以前常聽到開戶付款好麻煩, 但其實已比預期簡單.  付款是要付手續費, 也有exchange rate兌換問題, 但還可以吧.  誰叫你要買東西?  又平常網購都是用信用咭的. 少少錢換來方便是ok的.

最煩我反而覺得是要安排送貨.  海外網購就是直接用DHL/Fedex/郵寄, 下了單就等收貨, 感覺好穩陣(雖然我試過一次寄失了!).  但淘寶呢運貨要自己選如何運到香港, 集運或是直送香港呢, 要用快遞呢真的比較煩, 感覺好多人為因數不專業, 感覺不可靠.  因為第一次不知程序運送時間, 也好心急的想知道何時收貨, 但又沒什麼可做, 只可等.

因為訂了幾個店的東東, 用集運好像便宜一點, 但就要承擔些風險, 存在好多問題.    其實都不知是否真的值得用集運, 可能只是慳到少少.  看到有人集了貨到集運之後那集運卻沒了音訊呢.  我這次也出了點事, 有一件貨不見了.  開頭自己還不發覺.  本是有點不知所措, 又不知該怎麼辦, 又要找集運.  幸好, 退款很快就搞定, 但其實我想要件貨多些呀!

這次呢, 開箱時有些東東是有一點點失望,  始終網上照片肯定比實物漂亮. 

友問我會否影響我繼續淘呢?  嗯, 還可以吧, 有過經驗就好辦了, 雖然運貨真的好煩!  我想我還是會繼續淘的!  家品廚房用具烘焙東東實在沒法抵抗!  嘿嘿!  其實已有些東東想要淘了, 只是等六月才買吧.

7 comments:

  1. 你有冇睇過同樣嘅烘焙工具香港有嗎?我啲同事話淘寶質素很不穩定,你覺得如何?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 平時去開的沒有, 或者說選擇不夠多, 好像我那個放涼架, 可能香港也有售但我不知道在哪. 質素呢, 的確會是很參差, 要多看賣家及貨品評價.

      Delete
  2. 有冇上過淘寶買衫?好多少女淘寶個體戶,我懷疑佢地唔係志在賣衫,而係只想乘機 distribute 佢自己做果本寫真集啫,過下model憩癮而已。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無買過衫又無咩睇衫, 哈哈, 你成日睇住啲少女???

      Delete
    2. 係我老婆成日買衫,每次寄衫嚟都會收到本超級精美catalogue,成本都係個賣家D靚相,我懷疑本書成本仲貴過D衫。

      Delete
    3. 咩原來買衫會寄埋catalogue架. 係咪真係靚相呢?

      Delete
    4. 簡直係果個賣家妹妹嘅個人畫集啦!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...