Tuesday, June 21, 2011

零差別

近來因為要準做lasik, 都是戴眼鏡上班. 醫生說停戴七天, 但我就早早就開始, 是因為有人不想再戴contact lens, 又懶惰.

不能否認, 一戴眼鏡呢, 感覺上人就是頹一點, 妝也會化少了, 頭也是亂成一團就上班去.

但反而好多人說我戴眼鏡好看些!!!!

吓, 真的嗎??? 連髮型師也這樣說.

那我不如不去做lasik, 以後只戴眼鏡好了!

我問他是不是.

他說"都唔知點答你"

"你問真個句囉! 真係戴眼鏡好睇d呀?"

"係啦係啦"

"吓? 真架? 咁我之前見你都係戴con, 咪好唔靚囉??"

"係啦係啦"

"吓, 真架??"

"激死, 都無分別!!!"

嗯, 明顯有人基本上我是有沒有戴眼鏡都不知道, 沒留意過囉! 可能是我的樣子是怎樣的都想不起來!!

車, 咁做完lasik第日戴平光眼鏡囉.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...