Thursday, May 2, 2013

Iron Man 3


那天邊看Iron Man 3時邊想"哇, Tony Stark/Robert Downey Jr.真係堅有型!" 

比之前更有型更吸引!  如果沒有了Robert Downey Jr., 電影肯定沒這麼好看!

電影好正, 好精彩呀!  IMAX版太滿, 看的是3D版, 視覺效果豐富, 但又不覺好3D.  完場時跟友說"哇, 好忙呀, 要用神看, 咁多嘢睇!".  不知IMAX版會不會好勁.

不大記得第一, 二集了, the Avengers也不大記得, 電影中有時提起就有點惘然.

電影中Tony說了數次, "everyone needs a hobby.'  嗯, 對呀, 沒興趣的人生怎能夠呢?  我在想, 我近期肯定是烹飪, 你的是什麼?

2 comments:

  1. 乜妳嘅 hobby 唔係睇型男咩^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇型男都的確係賞心樂事! 不過型男唔係成日見呢.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...