Saturday, May 4, 2013

Albion Exage White Milk


是跟Albion Skin Conditioner配合一起用來濕敷, 第一次用時效果驚為天人! 

這枝是麻煩他叫人替我買在台灣買的.  慳儉的人用了一年才用完!  因為貴, 只在開始時用得密一點, 後來就一星期一次左右, 有時又懶. 

這個美白版呢, 其實不是我原意, 是溝通出錯.  我一向不用美白產品的, 一來多有酒精成份較刺激又多比較乾, 我怕會敏感, 二來我不是追求白晢皮膚的.  美白效果呢, 其實我沒留意, 哈, 只是我沒敏感, 好像是均勻了膚色,反而保濕很不錯.   

我在札幌買的時候買了滋潤版三號.  那時好搞笑, 我看台灣單張明明只有一號及二號, 誰知去到專櫃時售貨員說有一, 二, 三號, 弄得我又搞了一輪才能決定買二定三號.   不知是不是因為日本比較台灣乾, 因此只在日本有三號呢?  相比之下呢,  美白版質地反而比較濃稠.

Skin conditioner就用得快一點, 現在只剩下半枝.  Milk就全新一枝,  不知用來配搭其他品牌有沒效果. 

嗯, 不知會不會去日本或台灣呢?

4 comments:

  1. 為咗一支補濕水,去一趟日本or台灣?

    要靚,點都值得!

    Go go go!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈, 又唔會單為一支護膚品而飛, 無咁勁. 只係如去短trip, 只諗到日本同台灣.

      Delete
  2. 題外話,知唔知如果向同一淘寶店買幾樣嘢,係唔係每樣都要收運費?例如我揀了五、六款絲帶,三款布,加起來八、九十元,寫住未計運費,即係點計運費呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個運費要用旺旺問賣家, system計出來的運費即你交訂單之後未必啱, 賣家會改. 你問佢到香港順豐到付得唔得同幾多錢.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...