Monday, May 20, 2013

是日下午茶


是芝士蛋糕.

上次弄日式芝士蛋糕失敗了之後就還沒敢再挑戰.  後來找到這食譜, 看來好簡單, 又是懶人版, 又不用隔水焗, 朋友給了我攪拌機後, 就立即焗了一個來試試.  第一次呢, 沒想到蛋糕會漲起, 焗燶了一點.  但是做到原食譜中間會窩了點下去(不過睇番相原來又唔係好似!  沒那麼紮實!) 但那次覺得好味, 只略過甜.  那次用的是crystal cream cheese. 

後來再造了一次綠茶味, 用了kiri cream cheese, 店員說比較滑, 焗出來不知為何就是扁平的, 綠茶味道也不夠出.  原先以為是因為加了綠茶, 再做一樣還是一樣是平坦的, 難道是因為不同cream cheese的原因?

材料:

鮮忌簾200ml
Cream cheese 200g
蛋3隻
檸檬汁15-20g
120 80g
低筋麵粉45g
鹽少許
焗爐要預熱10分鐘 (我多預熱了五分鐘, 關唔關事呢?)

所有材料放入攪拌機.
180度 焗40分鐘

完全放涼後放雪櫃一晚才吃.

焗同出爐時真的香到暈!!!!  我個爐火力不夠平均, 個面焗色唔夠靚.  味道堅好!  質地比New York軟一點, 又軟又滑又不膩.  Kiri真的不錯! 

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...