Monday, May 27, 2013

愛煮食的男人

那天跟人談到現在比以前更會欣賞懂/愛煮食的男人, 覺得好有型!

以前呢, 希望自己的另一半會煮就最好, 只是因為自己不懂, 他會煮就最好!  但不會特別加分.

現在呢, 是自己開始了這玩意, 知道原來真的不容易.  能感受到箇中樂趣, 倘若另一半也愛煮, 閒時就可以一齊分享一齊玩, 但當然對方會懂得欣賞我煮的東西好重要!

友人(是男, 不會煮的)說"呀, 以前呢, 有一排我身邊好多男人好興話自己識煮嘢食, Jamie Oliver開始紅嗰排呢, 因為咁就有理由叫個女仔去佢屋企!"

"呀, 又好似係喎!"

嗯, 不過那時的我大抵對吃呀, 入廚呀, 食譜呀這些話題沒多興趣, 沒有男子這樣邀請過我!

嗯, 哈, 但現在到我可用這理由呃人上我屋企!!!!

4 comments:

  1. 我從來對整嘢食興趣不大,所以少朋友:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你有做手作仔的朋友呢! 嗯, 其實我朋友也不多, 我是孤獨精!

      Delete
  2. 大家又係朋友不多,不過我幾享受自己一個人,專注力可以很高很高。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一個人有一個人的樂趣. 朋友重質不重量.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...