Monday, January 21, 2013

盛放


是第一次成功買到會盛放的玫瑰! 

不過也不是全紮都如這一朵, 但已經夠好了.

平常很少選買玫瑰, 全因是有過幾次失敗沒能開花的經驗.

每次走到花墟時, 都會有點笑料. 

因為我不懂選擇, 都是先說選定買那種花(這也要花一點時間!), 然後就要店員幫我選. 

有次叫人幫我選之後.  店員說"這紮好."  我慣性說了句"係咪架?"  阿姐即答"呀, 你唔信人架, 唔得架, 你要信人!"

另一次, 另一位答" 我幫你選, 我唔會呃你!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...