Wednesday, February 27, 2013

新手整蛋糕


第一個在家焗的蛋糕!  是咖啡蛋糕來的.  有65分, 哈!  唔知點解爆開左.  口感實了少許, 發得不夠平均.  咖啡味不夠濃, 下次要加份量. 

有人不喜歡太鬆軟的, 故我特別先做這個來測試測試.  下次才試做戚風. 

做這個蛋糕的時候, 其實有點亂來,  網上找到的食譜要用好多牛油, 我就自行扣掉, 蛋原本用四隻, 我就扣了一隻, 這可能解釋了不夠鬆的原因, 哈. 

也不知何時才叫打得夠, 下次要攪拌耐點. 

不過真的幾好玩.  嘿!

早幾天做了牛油曲奇, 不成功, 一入爐就溶. 

不是自己做都不會留意到是用成舊牛油幾隻雞蛋的造出來!  看到一大舊牛油焗出幾塊曲奇其實好恐怖!  為免自己及有人會膽固醇脂肪體重飆升,  我都會自行減少牛油用量!  以後外出還要少吃蛋跟牛油!

2 comments:

  1. Replies
    1. 呢排痴起條筋咋. 嘿嘿. 其實仲未見得人, 不過過程都幾好玩, 我當是自己的娛樂節目.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...