Monday, September 14, 2009

今日打風

雖則個風六點前先掛, 無得放半日, 聽日又肯定要返工. 不過可以五時多走都叫賺左其實, 很久沒試過五點幾放工啦, 很久沒試過七點前回到家中了, 上次都是因為要趕回家整熱水爐咋! 我在OFFICE常說我住得遠, 要早點走, 老細一走我就第二個走了! 好塞車呀!

還有的是我今天第一次遲到, 九點零二分才回到公司, 好遲架啦在我OFFICE!

說回打風, 我公司樓下平時已經好大風, 成日吹亂晒我個頭! 今日走的時候是繼上次在TOWER BRIDGE之後再次覺得有被風吹走之危險! 吹得我不能行直路囉!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...