Thursday, June 17, 2010

Q太郎. 想瘦.

"我那天走來走去都買不到鞋呀! 好慘!"

"咁慘? 我那天在三十分鐘內買了三對鞋!"

"哇!!!! 我俾人話呀. 有人問我"你有幾多對腳呢?""

"他是Q太郎嗎?"

"???? 關Q太郎咩事? Q太郎無腳的嗎?"

"Q太郎成個衣櫃都是同一款衫呀! 佢係咪咁架?"

.........................................................

"我明早要去跑步呀! 要睡了."

"哇! 又跑? 真勤力!"

"無計, 在台灣吃得多. 誰叫我沒你這麼瘦?"

"er....其實我不算好瘦啦."

第二天下午.

"妖, 我又肚痾了!"

"又肚痾? 會不會是手足口病呀? 小心點!"

"咪嚇我啦. 你咪成日羨慕我好瘦, 是經常成日肚痾的結果."

"如果可以, 我幫你分担一些肚痾!"

"你真係好想瘦呀??? 好辛苦的, 成日要去廁所!"

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...