Saturday, August 24, 2013

自家烏冬



玩到成身汗的自家烏冬!

借朋友的壓麵機,好難搞,我用得超輪盡!有的壓得太薄,壓完出來又痴埋一齊, 應是手粉下得不夠, 麵團也過濕了一點.  我張枱又壓麵機不太夾.  跟手忙腳亂下我就開始亂來了!

口感呢,ok彈牙。

下次試用手切。


包裝食譜做法:

日清烏冬粉 300 g
鹽 6g
水 147 ml  (包裝食譜是150ml, 下次試粉量的45%)
泡打粉1/4 tsp

1. 粉類過篩 (我這次忘了!!!)
2. 材料放麵包機, 按麵團mode
3. 拿出麵團, 搓幾下, 放保鮮袋30分鐘
4. 拿出搓幾下, 用乾布蓋着放室溫約 10 - 15 分鐘 (我放了15分鐘) 
5. 麵至少3 mm.  切割.
6. 晾麵 30 min (這個是看blog看到的, 包裝沒說, 我晾了10 min左右, 發現地心吸力, 我又弄得太薄, 麵條變長了!  也會斷開.)
7. 用滾水煮10分鐘.
8. 用涷水過冷河
9. 加食材涼拌或加湯

其實呢, 原先以為用機壓麵會容易一點, 也本來雄心壯志的想買部壓麵機, 想自家造烏冬及意粉呢.  誰料陰錯陽差下沒買成, 而我親愛的友人說她有一部可借我先玩下, 她說反正她的都在封塵!  真的超愛她!!!!  幸好有她, 因為經過這次的經驗呢, 我是決定不會玩第二次了!!!!  幸好沒買到呢!!!!  否則又多件東西在家呢.  可能用手會比較容易控制一些!!!  壓麵機又不大穩固的放在我家的枱上, 我一邊攪一邊怕部機會跌.  意粉也應該不會挑戰了, 幸好一直未買到00粉!  用完這包烏冬粉也應該不會再玩了.  

還機給友人時, 友說"怎麼你這麼快放棄架?  還忖能過了部機給你呀!"

我呢, 知道肯定有人會覺得搞這麼多功夫, 烏冬買回來吃就可以啦.  嗯, 我是絕對認同!  我只是嘗試一下自家整呢.  過程輪盡又辛苦, 但都是一個經驗來, 雖然是失敗了. 

4 comments:

  1. 真係多花款,壓麵機都有,我開始相信可能想得出的都有了。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都應該係, 只係好多時我們沒接觸不知道.

      Delete
  2. 麵都自己整得喇,下次會唔會自己唧埋魚蛋添呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 你咪話喎, 我上麵包班時師傅有示範唧魚蛋的手勢! 不過我唔算鍾意食魚蛋, 應該唔會整, 嘿嘿!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...