Saturday, June 15, 2013

第一堂麵包班



第一堂麵包班:咸方包、芝麻包及芝士蒜蓉包, 還有外加的肉鬆油酥餅.

還是第一次手搓, 原來都真係要好夠力, 怪不得有人說天天搓會得筋膜炎!  但都幾好玩, 雖然呢, 整來整去都有點醜樣.  要弄個靚麵團造個靚型都不容易!  

包好軟熟.   質地比P仔厚身, 剛出爐時好吃, 隔天也OK.  

師傅計錯數, 造多了好多包, 每人分到一個咸方包, 三個芝麻包同兩個芝士蒜蓉包, 三塊肉鬆油酥餅, 真係好多!   第二天的早餐加午餐, 個咸方包都未食!  

不過呢, 師傅是個很多嘢講又懶好笑的人, 上課時好嘈, 他又不是教得很詳細, 同學問問題又不會正面問.  有同學仔說這個導師是最馬虎的, 唉..... 

4 comments:

  1. 個師傅會唔會係見到成班靚女失晒魂呢?

    ReplyDelete
  2. 真係好,學完可以帶啲包回家食,有同事去學整曲奇,都可帶一盒曲奇走,正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 去學嘢都會有啲嘢帶走, 學整嘢食就好實質見到!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...