Tuesday, June 25, 2013

自家豆漿包 (第五機) + 自家士多啤梨果醬



之前看到人自製果醬就心郁郁, 好像好好玩又好美味.  街上賣的我好少吃, 總覺得很多添加劑及食素.  能自家製就最好了.

嘻, 我當然用我的新玩具來造.  用爐煮也可以, 但要睇火, 友說她要closely monitor住, 要不時攪拌.

嘻, 真的很方便, 放好材料就不用理, 可專心感受家裏那瀰漫著的士多啤梨的香味!

自家包包 +自家士多啤梨果醬簡直是一絕!!!!

跟機食譜 - 士多啤梨果醬
士多啤梨 400 g
糖 90 g (原食譜140 g, 我減了, 製成品甜度還可以)
檸檬汁  2 1/2 tbs  (一個檸檬我沒能榨出這麼多汁, 大概只有2 tbs)

用果醬mode, 120 分鐘, 有網友提點, 蓋上錫紙就能免去要抺一輪的功夫.  盛載器皿要先用滾水煮十分鐘再用焗爐100度焗三分鐘焗乾.

豆漿吐司

就是用mode 3的跟機食譜, 用豆漿代水, 但可能濃度高了,  發得不夠好, 下次要試半水半豆漿.



2 comments:

  1. 咁多士多啤梨,咪有排食囉?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實變了果醬就不算好多, 不滿一樽呢.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...