Thursday, June 6, 2013

第一機 - 朱古力雲石包



哈, 第一機叫做成功出爐.

由入材料到出爐, 我不知幾緊張, 一來近日看到好多用家失敗的照片, 都是扁頭矮仔沒長高, 連我用了麵包機半年有多的朋友也失敗了三次!  爬文下說是夏天要減少水份, 我減了10 ml水, 及用了冰水.  但後來又看到要輕攪拌就要加10ml 水, 嗯, 那點好呢?  加不加好?  姑且博下沒加.  二來用的是個多月前買的酵母, 不知還有沒效.  昨天想去買新的, 但沒貨!  三來未買到很精準的磅, 估估下的磅.

本預著第一機會失敗的!!!  好開心!!!

用了超軟吐司mode 2, 跟機食譜後手加40g入爐朱古力粒輕攪拌, 口感果真很軟!  好味道呀!!!!  又香又軟!  嘿嘿!

其實第一機應整白包, 但之前看到朱古力雲石包的照片就好想吃.   我呢, 就自作主張的用跟機基本食譜加朱古力粒, 已用入爐朱古力, 但還是融掉很多, 雲石紋不夠出,  朱古力也就剛剛好, 可加多一點點.

嗯, 切麵包要再練習一下.   出爐時我又有點手忙腳亂的篤扁了個頂, 下次要小心點.

跟著要買材料弄果醬!

6 comments:

  1. 噢,又軟又香的麵包!仲是熱的!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈, 好正呀! 你有無買到麵包機?

      Delete
    2. 仲未呀,未燒得緊要:P

      Delete
    3. 唔通我整得未夠吸引? 哈哈!

      Delete
  2. 借問聲,呢個包成本大概幾多呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔, 我無計過. 麵粉五蚊, 其他嘢加埋可能都係幾蚊. 睇下用咩材料.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...