Sunday, January 15, 2012

黑色星期五

記得小時候聽過一個靈異故事是關於黑色星期五. 要知道小時候不知怎的大家總愛聽這些故事. 但聽完又會驚.

記得好長的一段時候, 常記著這個黑色星期五的故事, 一遇著這日子就會心慌慌. 當然那是幾十年前的事.

長大了, 其實都忘記了這事. 只是有天在數著日子安排工作時, 看著日曆一發現這天是黑色星期五就記起這小故事.

以前我也會看恐怖電影, 聽靈異故事, 又要驚又要聽/睇那種. 一大堆人去camp就一定會圍埋講怪異故事!

自從自住之後, 自自然然的完全停了這活動, 為免自己嚇自己.

2 comments:

  1. 細個果陣,我都有幾個超恐怖嘅鬼故,專用嚟左去camp時講俾D女聽。

    ReplyDelete
  2. 你仲記唔記得個啲鬼故?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...