Monday, July 25, 2011

公司事

- 我老細其實都幾慘. 我常會大叫"哇, 好多嘢做呀!" 或"哇, 咁遲D咪好唔得閒??" 或"我好攰啦, 要走先或瞓陣先!"或"吓, 咁我咪無得去上畫畫班??" 今日忙到一頭煙之時, 老細又加多樣嘢俾我做, 又要聽日我一齊出去開會, 我話"吓, 我呢樣咪做, 個樣又未做, 仲要做埋呢樣同去開會呀!" 我老細又好勁, 用好溫柔的聲調跟我說"嗯, 咁都無辦法啦." 聽到我就笑了.

- 今天auditors到公司來,我第一次見他們. 有一個明顯TB打扮, 我跟其他同事開頭都以為她是男生. 直到她給我名片, 我才知她是跟我這幾天電話對話的她. 她呢, 我們都說應該去玩電視台的CHOK CHOK CHOK節目. 最爆的是有同事問另一同事那個auditor是不是女生呢?? 她看到她在女厠走出來, 我們都以為她說那tb, 但原來不是喎, 吓, 難道另一個"男"的也是女的?? 那個就完全看不出是女生喎!!!!!!

- 會中性打扮的女生呢, 其實大多仔細看多一眼就會看得出是女生. 作中性打扮的女生而令人感覺舒服的大多是美女! 完全不化妝,短頭髮, 戴眼鏡又好見得人的, 還不肯定是美女??? 我們男女也贊同這女子好美. 我不知怎說, 總是有些會太刻意去扮"男人"的你不會覺得好看囉, ok, 總之是高瘦輪廓分明的女子作中性打扮就會好帥氣!

- 看到做事一年多的她, 哇, 覺得她好年輕! 哈, 她跟我說話時是口震震的! 一是我的樣子太惡, 二是被我之前的同事嚇壞 (那同事據聞auditor都好怕她!) 我常說呢對auditors最不好的肯定是ex-auditors, 因為太知道他們沒用腦, 又會覺得怎麼什麼也來問client, 好麻煩, 以前我們都不會這樣子. 別看我現在這麼的惡死, 剛做事時年少的我也被clients罵過玩過, 好慘, 受過不少氣呢, 那幾年工作都不大開心.

- 我中五至year 2 的時間也是多作男生打扮, 超短頭髮戴眼鏡又平胸, 常穿鬆身衣服, 好少作女仔打扮, 都曾經有過入女厠時被阿姐以為是男生的經驗. 當時都有給當時的男友慫恿多作些女性化打扮, 是在year 3 開始要見工要學化妝, 會戴contact lens 也留長了點頭髮, 就慢慢的轉變過來. 到現在其實我都相對的偏向中性多於女性化, 只是現在怕熱常會穿裙子!

- 友人說到她老細叫她打電話去hold住班flight. 我在公司也有聽過有人打電話叫我部門admin打去airline叫人hold住個gate, 說他在趕往機場中, 第一次聽到時我們都呆了,"吓, 得既咩??". 那人是diamond member喎, 打去airline又原來真的可以hold住班flight等埋佢!!!! 好勁, 其他乘客真的多得他不少我心想!

- diamond members真係咩都得咁架喎. 我公司好多! 常聽到admin要處理千奇百怪的要求!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...