Monday, August 29, 2011

擇偶條件

我身邊呢, 或朋友身邊呢, 都原來有好多女子擇偶條件是依資產及收入作定位.

我每次聽到的反應都是"吓??? 咁都得??"

有些說一定要男朋友年薪三百萬, 有些說一定要對方有兩架車住半山.

哇.

咩不是應該找個自己喜愛又相處愉悅的人嗎??

相比我們這些要找有feel的, 要那份虛無縹緲的心動感覺, 或許那些女子找男朋友老公會容易一些, 全依賴數據就成!

我當然想不用工作,可以依賴男人. 不過, 於我, 這大抵不是最重要的事.

友說她的友是找到個身家豐厚的男人, 但她說她吻那男人時是會覺得驚!!!

OH MY GOODNESS!!!!

我以前有個朋友有個有錢男朋友, 是個大美人, 不用工作, 但生活就好像他的寵物一樣!

2 comments:

  1. 搵到個年薪三百萬唔難,搵到個有兩架車住半山唔難,搵到個年薪三百萬又有車又住半山又靚仔又好仔好心地都唔難!

    最難係要人地肯中意妳個friend囉,哈哈。

    ReplyDelete
  2. 我都唔明她們為何不明白這事.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...