Thursday, June 13, 2013

終於食到 - 鼎泰豐


雖然愛吃上海菜, 但要等位的食肆我就真的少了這點能耐.  有次約人去吃銅鑼店, 誰知道要等200張枱!

咩事呢?

當然沒等, 立即轉地方.

那天本來相約友人在太子吃下午茶, 我本是想先去探鴨鴨再到太子跟她會合.  友人很好呀, 就說不如一齊去探鴨鴨再在尖沙咀吃東西.  其實她早前已經探過牠了.

跟著我就想"呀, 那之後可去鼎泰豐喎, 過了午飯時間應該不用排隊啦!"

果然!  都有九成滿, 但可即時入座!  真好!

肴肉最好味, 小籠包ok, 是我以為會再好味一點!  個豬排炒飯堅香, 豬排多過飯!  紅油抄手皮過厚.

又.  那天呢, 我真的覺得好幸運!  改了會面地點時間後, 收到訊息說我訂的東西有人沒拿貨可先給我!  哇, 我真的好開心呢!  那東東本說要六月中才返貨, 之前托朋友在東京也找不到.

4 comments:

  1. 喜歡整嘢食嘅人有啲會跟住學整,你會唔會?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呀, 一啲啲, 都係痴起條筋睇下想學整邊樣. 有些人一吃就可估到點煮, 我又無呢個才能.

      Delete
  2. 嘩!妳乜野都順,行好運喎^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...