Wednesday, September 18, 2013

鼻毛

不知其他人會不會一樣呢?

我呢, 如果跟我對話的人有鼻毛外露的話, 總會不自覺的把視線聚焦在鼻毛上!

然後又會提醒自己要往別處看呀!

多數都是不相熟的人, 例如剛認識的新同事或朋友的朋友或店員.

熟識的人我應是會忍不住跟他們說呢.

有一次, 見完朋友的朋友, 我真的忍不住跟朋友說起"呀, 佢幾好呀, 好take care我地.  不過呢, 我真係好衰的, 總會不自覺的看著他的鼻毛!"

友說"佢有咩?"  明顯的男人真的不大會留意這些"

我話"係呀, 我呢, 真的想告訴他呢, 只是剛認識, 不好意思, 你跟他說啦!"

友說"其實我女友都成日話我呢樣架!"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...