Friday, September 13, 2013

初相識

談到跟人初見面呢, 我通常好易"出事".

我呢, 總是不大細心, 又自我中心, 不懂人情世故, 總是沒想到太多.

近日因為工作的關係, 認識了新同事.

一初次跟人一同吃飯呢, 就會立時被人知道我吃很多東西呢!

都是吃得差不多時, 對方就會說類似的話.

"呀, 你好好呀, 會吃很多東西!"

"呀, 你食埋呢d啦, 頭先你話好肚餓!"

"呀, 你都食幾多嘢喎."

嗯, 對呀.

我出名愛吃又厚顏不懂客氣真的會係咁食.

所以我是小肥豬呢!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...