Thursday, August 13, 2009

近日

  • 近日心情很不錯, 是走在路上都會不自覺笑咪咪那種. 只除了在公司好眼瞓時會笑不出來. 心情好好, hoho.
  • 跟同事朋友在工作時間用instant messenger談天, 原來大家只有三個大主題, 天天都是說1. 好肚餓 2. 好眼訓 3. 好想放工! 我說這三個感覺都是我日常最頻繁的感覺呢. 看我多無聊又空虛!!! 真的不是做大事的料子!
  • 近日認識了一位"咩都識"先生. 他是個我問什麼都找到答案的人, 即他不懂的話, 會替我在網找資料. 好勁! 我常常都找不著有用的資料呢. 我想我會變得愈來愈依賴他呢.
  • 大家人在江湖, 放工時間, 人人不同, 有時人家會嫌我早放工, 怕要我等, 又有時有人會說我放得遲, 不想等我. 其實大家都是互相夾時間啫. 肯夾就好了.
  • 換了iphone了. 頭數天就因為要重建phone book呀, music data呀, download application呀, 弄得我常常好遲才去睡. 其實好多function我都不多用的, 我又無急需要在街上網, 都是買個新玩具. 之前最想用的function是看video, 不過未學識點轉format, 要等下先用到. 最愛的function是sms, 怪不得所有iphone user 朋友都是prefer用sms的. 我也愛上了, 這數天都是在喪send sms!
  • 早幾天買了兩對鞋. 數數手指, 原來今年已經買了九對鞋, 好變態! 近來都愛買平底鞋.
  • 開始想好不好搬屋了. 不過還未想到搬到那個區. 灣仔? 上環? 定天后? 還是西九???
  • 在想放假去那裏, 本想去東京, 不過跟東京朋友的男友撞了期, 再想不如去北京. 打給北京的友人, 他說沒問題, 反正我都是日間自己去玩. 說著說著, 他說他九月尾十月頭應該會去俄羅斯! 哎呀, 我好想去俄羅斯的. 不是很多人會想去. 本會跟我同去的人家中有事, 不能成行之後, 我就找不到人一起去了. 我當然急急問他我可否一起去, 他有點遲疑的說"唔, 當然可以....不過可能你要做我partner, 因為其他的旅伴都是couples." "哈哈, 呢個我沒問題, 我扮你partner囉, 係難為你, 你辛苦d啦咁." 好興奮呀! 希望真的會成行!!!!
  • 終於星期六會去今年的第一個船河. 幾經波折呢! 我confirm了朋友, 搞手說full了, 要看看. 到搞手confirm ok, 朋友又說那天要上班. 唉. 四個人也這樣麻煩, 怪不得搞手說她搞完這次, 一定不會再搞! 希望會好好天, 我要晒呀!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...