Tuesday, October 26, 2010

完成了! 好嘢! 我的鋼琴!!!


那天在CASHIER付錢的時候, 看到NANOBLOCK呀!!!!!!!!!!!!

記得有大半年前看到友人的BLOG提過這玩意, 那時也找了一會香港哪裏有售, 找不到後自然又不了了之. 突然見到原來已經在CITY'S SUPER有售時, 很高興呀!!!! 拉著他, 看這看那, 選了好一會, 才決定買鋼琴! 嗯, 本來我想買長頸鹿, 不過找不到. 也怕自己三分鐘, 先買一個玩玩.

完成品:




好得意又好好玩呀!!!!! 雖然我砌得好慢......但下次要多幾款回來!!!!

2 comments:

  1. 哈,妳都仲好有童真喎:)

    ReplyDelete
  2. 笑我幼稚??????

    哈哈, 我真心覺得好喜歡這小玩意呀!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...