Thursday, July 10, 2014

咁又點?

我人麻麻煩煩, 轉數也低, 跟人對話時, 常有"咁又點呀?" 或 "關我咩事呢, 話俾我知做咩?"的時刻.

當然現在會沒宣之於口.

只是人就肯定呆一呆, 肯定答了些不太能令話題繼續的話.

一個例子在是早幾天發生.

突然見到一個朋友, 因為都沒聯絡好一陣子, 我又心有旁騖, 也有少少心虛, 因為自己早前主動疏遠對方.  她走到我附近, 就本打算閒聊一下.  誰知道...

"咦, 我以為你決定唔買佢呢, 最尾買左呀."

"我應該早過你買."

erh.....那刻不懂回答.  早過我買又如何呢????  好威???  本是想談談為何她最後決定買當打開話閘子.  結果當然沒再談下去了.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...