Sunday, May 22, 2011

踩單車

我不懂踩單車的. 基本上一說出來就會給人笑.

小時候看過鄰居炒單車全身損傷後, 那時媽媽叫也不敢學. 到讀書的時候, 同學們又不會相約去踩單車, 自己也沒有想過去學, 其實我都不記得讀書時玩什麼. 到成長以來, 好像呢, 人人都會踏單車, 唯獨我不會, 總有些朋友耐不時就會說到一起單車遊, 說是幾爽幾爽. 我呢, 當然沒法參與啦.

唯一一次是大夥兒去長洲宿營, 知道他們會踩單車, 我本是不去的, 但有人肯俾我坐車尾, 我就去了, 嘿嘿. 記得那次有個女的就即場學, 好勁的是學懂了不過之後就炒車!

幾年前呢, 有曾經一次友人主動的說要教我, 我是由銅鑼灣走到沙田去學, 不過那天朋友有事, 只學了一會兒就走, 沒有成功學懂.

之後住在沙田的日子反而一次也沒有想過要再學!

早前去ams旅行前也有想不如出發前去學懂踩單車, 那就可以在那邊單車遊, 可去多點地方. 不過友人不贊成, 怕我會好危險, 只好作罷.

ams呢, 周圍都是人在踏單車呀, 我看著也好想能成為一份子.

上星期跟他吃糖水時, 看到有人在單車夜遊港島, 他說"呀, 一齊在台灣踩單車都會幾開心, (看一看我), 不過你又唔識踩..."

哎呀, 我都想可以一同單車遊架.

於是星期六那天我走到大圍去學踩單車! 那天看到好多年青男女一群的踩單車, 好高興似的, 我就在想"原來我的少年回憶就少了這些."

好辛苦囉, 我學一會已經身水身汗, 又好緊張怕跌倒, 還弄得腳都瘀了, 不過還未學識!!! 都是不懂用力. 友說沒那麼容易喎. 希望學多一兩次會學懂啦.

他聽到呢, 說跟我去的友人好慘, 其實我都覺, 弄得她半天都只是在看著我學, 又不好意思走遠, 悶壞她了. 下次或許還是獨個去學好了.

2 comments:

  1. 女仔唔識踩單車可以坐人車尾,冇乜相干;如果男仔唔識踩單車,肯定瘀死。

    ReplyDelete
  2. Hey! 很久不"見"!

    話時話, 又好似真係無聽過有男仔唔識踩單車喎! 唔通真係個個男的都會踩單車既????

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...