Monday, July 30, 2012

你你你...是住在深山的嗎?

"看了Batman嗎?"

"還未, 好看嗎?"

"不好看, 講多過打, 講又唔好聽, 打又唔好睇!"

"哦, 係呀."

"Spiderman好好多, 有沒睇?"

"無呀, 上時去左旅行呢.  跟住無左個心去睇."

"......"

"......"

"呀, 個套我唔記得個名, 用希臘神話做呢"

"普多米修斯."

"係呀係呀, 好好睇呀, so far今年最好睇!"

"我驚呀, 無睇."

"......咁the Avengers有睇啦啩."

"...無呀.."

友無語!

"你有ipad, 可以..."

"我無ipad呀..."

友露出一副不能置信的神情, 一臉'你是不是住在深山的呢????"的問號.

嗯, 原來我現在真的很少看電影了!  明明以前常看的呢!  沒電影腳是有點麻煩, 我又愛跟人同看電影之後可討論 , 家附近又沒了租影碟的地方.   


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...