Thursday, June 19, 2014

辦公室小事

話說在辦公室裏有個體溫血壓應是長期處於高過常人的狀態的男同事A.

他跟我同坐於一四人桌上.

我是容易感到寒冷的人, 尤其在冷氣地方, 尤其我常著無袖衫.  當然我一到公司就會添加外套或披肩.

可以想到的是, 我跟他對冷氣的需要大不同.

他由早到晚都會覺得熱, 總把空調調到最大風速溫度調到很低, 有幾次是五度, 平常則是十三度.   再加開一把風扇.

有人問他"可以調得這樣低溫嗎?", 他說"可以, 調到零度也可."

我一去到其他同事的坐位是總會說"哇, 這裡很溫暖呀!"

覺得過冷的自然不只我.

於是我們就輪流去把溫度調回正常.  我們那個空調制是最多人觸碰的.

有次, 男同事B叫人來調整風口位,  A就開始發難, 情緒失控, 好像我們要跟他作對.  差點沒打交.  從此他們就面左左.

之後A就常唸著我們叫人來整冷氣, 覺得凍也是自取的, 還說我們覺得凍不關他調低了空調溫度事!!!!

然後就繼續過著相互去按空調制的日子.

這種事呢, 其實真的好無謂.  總也不能妄顧其他同事, 我已經說想要調位子, 奈何不能己所不欲, 也沒其他單人位置.

然後有一天他放假, 男同事B就說不如趁機叫人來整風口位.  我們立時起哄, 好像做賊一樣!

然後把他附近風口位加強, 我的減弱, 立時好多了!

其他的同事說"哎呀, 明天他回來肯定發顛!"

我跟同事說"好搞笑, 我們好像都很驚他!"

然後我們同聲說"唔係驚, 係怕咗佢煩呀!"




4 comments:

  1. 會唔會係佢因為見到妳,令佢血脈沸騰呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都可能係, 因為我係完全ignore佢.

      Delete
  2. 公司有D咁既麻煩同事都幾頭痛, 有時工作已經夠煩, 仲要煩埋人事, 真係唔該晒 -_-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...