Thursday, July 4, 2013

與友見面




跟年多沒見的友見面.  吃了美味的拿玻崙.  

友甫看到我就說"哇, 咩瘦咗咁多?"

"有無咁誇張呀?  係瘦咗少少, 但我以前好肥咩?"

"唔係, 但你臉瘦咗, 手同頸都瘦咗一圈喎!"

頸都有得瘦???

"哦, 係呀, 失業嘛, 沒錢開飯, 無啖好食咪瘦咗囉!"

其實我又沒覺得自己這樣大分別.  一時時啦.  現在有時也覺得自己太胖.  或許是之前在別人眼中好肥而不自知!!!!

這友呢, 年多前覺得他有點怪怪, 雖然一開始就一同認識他太太, 但我跟其他女友也覺得他好像對我們過份好或熱情, 我不想有任何麻煩或誤會, 也許是自己比較狷介或多心, 刻意的保持距離.

他當然也察覺到, 沒再找我.

有時也想是不是自己多心呢, 畢竟知道他對自己不錯.

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...