Tuesday, January 28, 2014

新手踩單車

幾個月前終於能騎著單車向前行的時候, 當真想歡呼的感覺.

運動細胞是負數的人嘗試了好幾次才成功學到呢!

雖然現在還是會跌跌碰碰的,  也踩得好慢.

近來跟友見面時談到近況我都是迫他們聽我談我去踩單車的事.

"呀, 我呢, 真係唔記得初學踩單車時係點.  呢D係十幾年廿年前中學的活動...."

"erh....我中學時又真係無同學約去踩單車..."

"呀, 你又好嘢, 仲搵到人同你踩單車徑.  我識的仲會踩就係好勁, 踩馬路..."

"係呀, 我都好感恩搵到佢地陪我.  你約我踩我囉, 我實去!"

"唔得, 你踩得咁慢...."

"!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

因為起步比人遲, 也著實在踩單車過程感受到不一樣的快樂, 即使我自己一個人踩也感到無比寫意.  才知道原來自己一直錯過了好些快樂時光, 人就突然好in to踩單車這個活動, 還笑說現在約我踩單車的話, 我一定出現.

之前住沙田時反而沒走去學, 現在呢, 幾乎每次踩單車都是走到沙田去!  以前沒學懂也沒法子, 其實也只是近一兩年才這樣執意的去學, 一個主因是他說過一句"要是我懂得踩單車, 那就可以一齊去旅行時踩單車呢!"

就是因為現在住在港島區, 要踩單車的話都是要待週末, 也只想到沙田大圍, 那裡租車最方便, 有人在心郁郁的想買一部單車, 一來可多些彈性, 可以多些地方, 二來也因為自己沒多群體活動, 會一同踩單車的朋友不多, 看到網上的單車活動好想能參加.

但太多因素要考慮, 單車徑都在新界多, 要我托住去搭車應該很有難度, 但只是以我現在的技術及零交通知識下, 這樣去踩馬路跟自殺沒分別吧.  

2 comments:

  1. i also a new learner for riding bicycle, and live in HK side.i heard that West Kowloon can rent bicycle. y can consider it also, and consider me for partner also..
    rgds,
    maban

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello maban! Nice seeing you here. Good to know you are a new learner too! Read the news about West Kowloon bicycle sharing program too. We may go try together once it is officially launched.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...